stalkervarning! ;o

robban, galaxy ikväll! säger:

du ba för typ ett år sen "tjaa, jag är ball, jag ska typ flytta till tumba" sen kom jag på inatt precis när jag höll på att somna att du snacka om det förut, men du bor i märsta senast jag visste

då blev jag SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR förvirrad

' madilen. toni <3 säger:

men det var ju typ.. istiden när vi skulle flytta? ;ooo

aaa fortsätt ;o så du menar att du blev förvirrad&åkte&kolla?

robban, galaxy ikväll! säger:

aah jag tog min pizzaturkväns BMW, för att vara anonym liksom

och jag såg dig genom fönstret

så 1+1=madde bor kvar


Kommentarer
Postat av: matilda

Hej vad tycker du om Lady Gagas nya, flippade frisyr?

2009-06-16 @ 14:37:11
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: hanna says

Tycker du att det är kul att designa andras bloggar, kanske något du är duktig på?

Då behöver jag just DIN hjälp!

Kika in på min blogg för mer information.

Lycka till, blir jätteglad om du kan hjälpa mig!



KONTAKT: [email protected]

2009-06-16 @ 16:03:30
URL: http://ingetskitsnack.devote.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0