planer för dagen

godmorgon! nu sitter jag nyduschad&fräsch, ska alldeles strax ta&fortsätta med sminket&fixa kläder&så. inatt har jag varit vaken hela natten, varför vet jag egentligen inte. men jag har iaf gjort en del. städat, suttit vid datorn, träffat bexx&massa. nice va? :)

jag&bexx ska åka emot vallentuna runt halv elva till älskling. han har sovit över hos tobbe. &idag är sista dagen jag ser honom innan på onsdag, så ja. han ska på kryssning med sina kompisar. låter skoj, &det är älskling värd. :)

yaya, jag ska ta&fortsätta fixa mig nu, sen ska jag dra över till bexx&låna hennes plattång. efter vi har varit med älskling så ska vi dra vidare till väsby&träffa lite folk tror jag. osäker med hur det blir med det. ska höra med josse sen också om hon fortfarande ska med!


aja, ha en trevlig morgon! :)

Kommentarer
Postat av: natta

hellu där allt bra?

2009-06-29 @ 10:09:12
URL: http://natalies.se

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0