övertrött

gaahh. jag kan inte sova! min bror sitter i rummet bredvid&snackar med någon brud. vafeen, visst. han är asgullig&så emot henne, men hörru. keep it down! jag försöker sova.. jag vågar inte banka på väggen, då kommer han typ.. döda mig (?) .. aja, jag får vara glad att han inte är likadan som han var sist han bodde här. då fick jag fan skrika på honom tills han höll käften, inte ofta det hjälpte. men aja. jag har iaf gjort rätt mycket. jag har tagit bort nästan alla affischer som jag har haft på min vägg vid sängen, nu är det veeeeerkligen tomt. måste fylla ut. :o men det orkar jag fan inte nu..

om jag hör rätt så har brorsan lagt på telefonen nu, så nu ska jag försöka sova igen! :D upp tidigt imorgon fan.. vad ska madde göra tidigt imorgon? ooojoj.. åka&skaka hand med hugh hefner.. ah tja. nej, men nu är jag överdrivet trött.

Kommentarer
Postat av: Olle

Haha ; D

2009-06-02 @ 07:11:44
URL: http://olikhet.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0