onödigt år ..

ja ni, mitt hår är en stor katastof justnu. det är så schlitet asså. hjälp?! jag ska fixa lite hårinpackning&sådära nu, så får vi hoppas att det blir bättre.

aja, jag kom nyss på att jag fyller 17 om en vecka.. hm, riktigt onödig ålder. synd att man inte kan skippa 17&bli 18 direkt liksom. skulle inte banga.. men jag får väl stå ut ett heeelt år till. men jag skippar min födelsedag iår, jag blir ba deppig när jag tänker på att det är ett helt jävla år kvar innan jag får göra (nästan) vad jag vill. :(


fuck 17 ..

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0