oh damn

jag ska alldeles strax dra ner till centrum&köpa lite skit, jag måste ut. jag har inte varit ute&gjort saker på flera dagar. mitt illamående tog över mitt liv helt enkelt, haha. jag blev bjuden på grillning igår av schön, hon skulle tydligen grilla med massa folk. men nej, jag kunde inte. &jag kunde inte träffa älskling heller. två ord; blä blä!

men aja, nu mår jag bra igen, &det ska jag fortsätta göra. i övermorgon har jag&älskling varit tillsammans i tre månader. tiden går fort! men det har varit rätt segt ändå, känns som att det har varit mycket längre faktiskt. :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0