mys på dehär !

hej på er. nu har jag vaknat igen, som typ miljoner gånger inatt. gaaahh.. aja, igår var jag ju hos älskling, vi kollade på ''vi hade iallafall tur med vädret igen'', den va helt okej. :) sen så va älskling modell.. &jag var värsta proffsfotograf! sen så åkte jag hem någon gång vid tio eller vad klockan var. så tog jag bussen till sollentuna, sen när jag var på stationen&väntade på tåget så kände jag hur min mage blev askonstig, så jag gick lite snabbt&smidigt mot sollentunacentrum&spydde i en buske, YUMMIE! sen så klarade jag mig hela hemvägen. så gick jag&la mig på engång. så kom challe in&frågade om något var fel, så berättade jag att jag spyr, så gav hon mig en hink. &tur var det. den hinken var typ halvt full imorse. myyys! antingen så beror det på att jag inte äter så mycket som jag borde, eller så har jag magsjuka. yeey! förlåt älskling om det är magsjuka, men isåfall är du nog.. rätt smittad. älskar dig :$

MEEEEN, nu ska jag visa bilderna jag tog på min babe! kom ihåg, se men inte röra!










jag har världens finaste pojkvän, även fast han är elak ibland&dränker mig i loka. :$

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0