min dag biiitch

hej på er! :) nu har jag kommit hem igen. :o var i stan rätt länge med sandra. vi gjorde inte så mycket eftersom allting va stängt, tillochmed donken (wtf?!), så vi gick till burger king&käkade massa. haha, svullos! sen efter det så drog vi vidare till 7-eleven&satt där&mös. jag köpte en ice cappucino, yuuummie! var typ ett år sen jag drack det, så ah.. haha, careface.. sandra drack någon udda rosa festis-slush, såg rätt skum ut faktiskt.. men i början när vi kom in till stan så kom det fram tre konstiga dudes som undrade om jag&sandra ville ha en varsin ros. haha, knas..

aja, sen så kom jag hem till lilla märsta, så mötte jag upp josse. så gick vi till ett dagis&snackade lite, men sen kom det två läskiga gubbar. så vi drog till ett annat place, &snackade vidare. haha, blev massa skratt dära. snackade om gamla minnen från nian, hääärrrägud! haha.. sen drog jag hemåt. :)


fikat&rosorna. :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0