me liiiiike

hejsan. nu är jag hemma igen! :) festen igår var heeeelt okej, alla var trevliga&så, eller. jag pratade inte med så många, men dom verkade trevliga! :) vid tretiden så tog jag&älskling någon nattbuss till något ställe&väntade på någon annan buss, heeeeheee.. mys! :) aja, sen så kom vi hem till älskling, så somnade jag rätt direkt asså, men jag blev väckt lite då&då av att toni bjöd på några söta pussar. han är så söt! men runt åtta så slutade han spela sitt psykrubbade spel, så somnade vi båda två. sen så vaknade jag runt halvåtta&åkte hem vid nio. så ja, jag har inte varit vaken länge alls.. :D

Kommentarer
Postat av: Krubban

Svar: Tack så mycket ;) Desamma måste jag säga :D

2009-06-21 @ 23:34:08
URL: http://krubban.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0