madi har tråkigt ..

1. Har du rökt? - ja
2. Har du snusat? - en gång, äckligaste jag gjort typ.
3. Har du varit full? - ja
4. Har du legat i sängen brevid en kille? - ja 
5. Har du blivit dumpad? - ja
6. Har du blivit slagen allvarligt? - nope
7. Tar du droger? - har aldrig gjort, kommer aldrig göra
8. Har du strulat med en tjej? - ja
9. Har du pussat en tjej? -  ja
10. Hatar du någon? -  lätt att jag gör
11. Älskar du någon? -  yes sir
12. Har några av dina vänner svikit dig? - ja
13. Har du ljugit för nån? - yaya
14. Har du legat brevid en tjej i sängen? - ja
15. Hatar du dig själv? - lätt!
16. Gillar du orange? -  nej
17. Har du haft oskyddat sex? - ja
18. Har du nån sjukdom? -nej
19. Har du skämt ut dig för nån du gillar? - menåh, när skämmer jag inte ut mig?
20. Har du en gris? - nej, men jag vill ha en minigris :$
21. Äger du en plattång? - ja, fast den börjar fucka ur.
22. Har du en bror? -  ohyes
23. Har du sjukt bra humor? - amen vafan, den äger!
24. Är du brunett? -  nej
25. Gillar du att stå i duschen flera timmar? - love it! men om jag duschar förlänge har det hänt att jag svimmar.
26. Tycker du om hästar? - dom är söta, men luktar skit. så njae
27. Har du en hund? - nej
28. Har du skilda föräldrar? - ja
29. Har du gått på simskola? - nej
30. Har du sagt bög till en kille? - neeej, aaaaldrig!
31. Har du sagt fitta till en tjej? -  jaaaaa
32. Har du fuskat? -  ja
33. Har du en tv på ditt rum? - ja
34. Har du lunar? -  HAHA, JA! (a) fast jag är aldrig inne.
35. Har du MSN? -  nej, vad är det?
36. Gillar du att festa? - mjo, det är nice.
37. Har du bruna ögon? - nej, blågröna tror jag.
38. Gillar du att fota? - mjorå
39. Har du sett dig själv brinna? - wtf? nej? :o
40. Hjälper du dina vänner? - för lat.. men gah, klart jag gör!
41. Gillar du tacos? -  jafan
42. Tycker du att du är söt? - nej
43. Har du dansat? - nej, aldrig.
44. Har du spelat fotboll? - ja, &på något konstigt sätt lyckas bollen ALLTID landa mitt i mitt huvud!
45. Äger du en lacoste-tröja? - nej
46. Kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - ja
47. Har du ätit sniglar? - nej,  dom är för gulliga för att äta! :o
48. Äger du en locktång? - yäs
49. Gillar du att tugga tuggummi? - alltid 

Kommentarer
Postat av: Erika

diss eller hiss med håliga jeans ? :)

2009-06-01 @ 20:33:32
URL: http://lundljung.blogg.se/jikiz
Postat av: Mattea

Tack:), den är från indiska:)<3

2009-06-01 @ 22:27:55
URL: http://mattea.blogg.se/
Postat av: Ida

Brukar också göra listor när jag har tråkigt (eller har bloggtorka, haha)!

2009-06-02 @ 23:18:25
URL: http://festizzz.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0