lär känna

eftersom jag inte har något bättre för mig denhär natten så tänkte jag ''nämen! varför fixar jag inte en ny kategori i bloggen 'lär känna', liksom?'' så nu har jag gjort det.. tänkte börja med att skriva lite om min kära syster Charlotte. :)

Charlotte är min lillasyster, som är 15 år. hon är grymt snäll ibland, men kan också vara en riktig bitch, ha! sant faktiskt.. men för det mesta så är hon snäll. ''som man själv är blir man behandlad'' liksom. aja, vi har många minnen tillsammans&har gjort mycket ihop. våran första fylla var tillsammans, våra första piercingar var tillsammans, ja, ni förstår.. :) &vi är inte som andra syskon som bråkar 24/7, självklart har vi småtjaffs. men den senaste gången vi verkligen bråkade var för mer än ett år sen, när hon var kär i mitt förra på g, hah. annars är det riktig syskonkärlek mellan oss två! :)



någon mer av mina sötnosar som vill vara med i ''lär känna''? bara att säga till! :)

Kommentarer
Postat av: elin

hur gammal är du ? :)

2009-06-24 @ 05:01:13
Postat av: madilen

jag är 17 :)

2009-06-24 @ 06:01:54
URL: http://eenjoy.blogg.se/
Postat av: natta

hej hej :D kikar in

2009-06-24 @ 07:43:25
URL: http://natalies.se
Postat av: Cissi

du måste ta med mig, hihi (a)

älskar dig fru <3

2009-06-24 @ 20:51:56
URL: http://justmyfuckinglife.blogg.se/
Postat av: bexx

jag vill :D<3

2009-06-29 @ 02:23:51

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0