lär känna

min fru, cissi bad mig skriva om henne i ''lär känna''.. så, sure kan jag göra det babe! :) mja, vet inte riktigt vad jag ska säga mer än att cissi är en otroligt bra vän&fru! vi har varit gifta sen 24 december 2006/2007 (osäker på året.. :$) så jättemånga minnen har vi iofs inte tillsammans, men ett speciellt minne är när vi var hemma hos cissi typ 10 pers&skulle ha myskrök. slutade rätt illa för min lilla fru. hon la sig på hallgolvet&stannade kvar där ett tag.. haha. :D slutade med att hon ringde lite fyllesamtal&somnade. kommer du ihåg det? ;) haha.. vet inte varför det är det första minnet som dök upp i mitt huvud? kan bero på att det var senaste gången vi hittade på något tillsammans. men ja. du betyder mycket för mig cissi, du vet vart jag finns om du skulle behöva mig. :)


min överdrivet fina fru! <3

någon annan som vill vara med? :D

Kommentarer
Postat av: Cissi

Aaaw söt frugan!

Hmm det där kommer jag faktiskt inte ihåg .. :| Haha!

jag älskar du <3

2009-06-27 @ 01:42:01
URL: http://justmyfuckinglife.blogg.se/
Postat av: josefin

haha madde jag vill också vara me (A)

jag älskar dig bebi :) <3

2009-06-28 @ 15:36:09
URL: http://depeend.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0