jag har världens finaste pojkvän !

hejsan! :) nu är jag hemma igen.. :D jag har sovit över hos tobbe med älskling sörrni! mysigt värre. jag mötte älskling tobbe elias&någon engelsk kille vid medborgarplatsen igår. vi skulle hem till elias&hjälpa till med städningen innan elias&hans kompis skulle flytta. men vi kom aldrig så långt. vi satte oss på någon restaurang&chillade istället, mycket bättre! :) aja, sen så åkte vi hem till tobbe&gjorde inte så mycket där heller, kollade på tv ett tag. sen gick jag&älskling&sov.

sen på morgonen så överraskade älskling mig med en kycklingsallad, yummmie! :D min pojkvän är bäst.. :$ sen så satte vi oss nere i tobbes vardagsrum&åt samtidigt som vi kollade på filmer. först var det någon rätt dålig film, sen så kollade vi på björnbröder. :) &juste.. när vi satt&åt så gick älskling in i köket&fixade lite, jag tänkte inte så mycket på det. så kom han tillbaka med glass. jag fattade inte vad det var för glass först, sen såg jag att det var en choklad-isbjörn i glassen. aaw, han hade köpt ben&jerry-glass! världens bästa pojkvän? i know! :)


visst ser det smaskigt ut? myummiie!


sen så åkte jag hem lagom tills tobbe kom hem. haha, dom skulle kolla på någon fotbollsmatch. så stog jag vid busshållsplatsen, så kom kim efter en liten stund. perfa! så jag fick sällskap till danderyd. massa nice! :)

aaja, sen så hände det inte så mycket mer påvägen hem. förutom att en engelsk gubbe frågade om han fick fotografera mig med sin asstora kamera. noooo thanks! :) haha. aja, nu ska jag ut med hunden. shit vilket långt inlägg. hihi, läs&älska peeps!

Kommentarer
Postat av: M

jag har oxå världens bästaste poojkvän :D

2009-06-29 @ 21:55:43
URL: http://baraenmandaa.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0