i brist på annat



- SKULLE DU HELLRE :
1. pierca näsan än tungan ?
- tungan är schnyggast!
2. Vara seriös än rolig ? - rolig, men seriös också iofs.
3. dricka röd eller grön mjölk ? - spela roll liksom..
4. brinna upp eller drunkna ? - inget av de!
5. umgås med dina fiender eller föreldrar ? föräldrar

- RANDOM SHIT
1. är du kär i nån ? -
ja, min toni
2. sol eller måne ? - sol
3. vinter eller höst ? - höst
4. vänster eller höger ? - höger
5. solit eller regn ? - solsken tack.
6. vaniljglass eller chokladglass ? - vaniljglass, yummie!

- OM DIG :
1. hur mkt är klockan just nu ? -
19.13
2. fullständiga namn ? - madde teresia karlsson
3. Vart vill du bo ? - gamla stan
 4. hur många barn vill du ha ?- två :)
5. vill du gifta dig ? - det vill väl alla tjejer?
6. rullar du spagetti eller skär du den ? - skär
7. har du ätit sushi ? - nej, det ser äckligt ut. :$
8. lyssnar du på nu ? - teddybear sthlm - hey boy
9. hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet ? - äter inte flingor.
10. humör ? - sur&glad, lite blandat humör liksom.

- HAR DU.... DE SENASTE 24 TIMMARNA :
1. kysst någon ? -
ja
2. sjungit ? - jag gör det just nu :o
3. blivit kramad ? - yes sir
4. känt dig fånig ? - lite maybe
5. saknat någon ? - saknar älskling hela tiden när jag är ifrån honom. :(
6. dansat galet ? - nej, tror jag icke
7. klippt håret ? - nej
8. gråtit ? - nej
9. ljugit ? - nej
10. blivit kysst ? - ja

- GREJER :
1. har du någonsin blivit jagad av polisen ? - 
jagad? haha, njaaee. inte jagad. :D
2. har du en hund ? - nej
3. sover du helst sj eller med någon ? - med någon
4. tror du på spöken ? - ja, läskigt fan..

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0