hejjaghartråkigt.se

JAG HAR :
Ett förhållande: jau
En bästa vän: yes
Haft ett seriöst förhållande: ja
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej :o
Blivit kär vid första ögonkastet: yaya
Fått ditt hjärta krossat: krossat och krossat.. nej
Skrikit åt en lärare: inte skrikit kanske, men sagt ifrån högt
Kysst någon och sedan ångrat dig: ja
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: haha ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: ja, eller. jag tror det.
Rökt: ja

DAGENS:

Klädsel: mjukisbyxor, rosa linne&svart kofta
Frisyr: bulle mitt på huvudet ba!
Låt: ingen
Vill ha: ett glas cola tack.
Sjuka: inget
Drog: älskling
Köp: inget
Godis: chips&snickers
Attityd: trött och tråkig
Tanke när du såg dig i spegeln i morse: "whatafuck? mitt hår!!" typ nåt sånt..

FÖRSTA:
Bästa kompis: felicia :o
Bil: emh.. fuck that!
Kärlek: haha, oh my.
Husdjur: min hund juppe! ;]
Semester: teneriffa
Jobb: praktik* på en snabbrestaurang, yeey!
Köpta skiva: i dunno
Piercing: öronen
Konsert: haha, westlife. hahaaa!
Fylla: om jag minns rätt så var det vid kista centrum ungefär, med josefin, jennifer&deras läskiga vänner&challe. :)

SISTA:

Personen som sms:ade dig: älskling
Personen som du kramade: challe
Peronen som ringde dig: nåt cp som försökte leka ball, hörde inte vad personen sa mer än ''fattaruu, aboo, yaao'' pff.
Du sa till din pappa: minns inte, var ett halvår sen jag snacka med han.
Person du sa 'jag älskar dig' till: älskling
Alkohol drycken: någon äcklig öl.
Bilfärd: med lena&thomas
Filmen du såg: 10 orsaker att hata dig, eller vad den heter. hyrde den nyss.
Gången du grät: ..
Måltiden: åt en bit pizza nyss. (a)

SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: nej
Våga hoppa bungyjump: aldrig i hela mitt jävla liv att jag skulle göra det!
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: nja, inte för mycket.
Kalla dig själv lycklig: ja
Hellre ta bilden än vara med på den: jag tar hellre bilden
Kunna gråta över en kille: japp
Kunna gråta över en tjej: japp
Ljuga för någon: ja
Kunna springa 50mil: men nej..

VAD:
Gör du just nu: lyssnar på musik och kollar på dataskärmen
Ska du göra imorgon: ha fett kul! *smile* nej jag vet faktiskt inte..
Säger du till dig själv när allt känns svårt: szmata.. :$
Har du med dig in på bion: nja, olika.. men när jag kollar med challe så har vi alltid överdrivet mycket. :o
Är det för färg på dina byxor: gråa
Är det för väder hos dig just nu: tråkigt morgon-väder duvet..
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: håret&ögonen
Skulle du göra om du vann på lotto: köpa en chihuahua (jävla tjat asså!), sen skulle jag bjuda mina närmsta på en mysig resa. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du har ju fan sett bilderna där han pussas med Milla och Angelica, ändå stannar du kvar?

Patetiska lilla fjortis.

Måste kännas jävligt bra alltså.

2009-06-16 @ 12:35:27
Postat av: Olle GZ

Chihuahua !

2009-06-16 @ 14:08:38
URL: http://olikhet.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0