gulle !

hej på er. hoppas ni har sovit gott? det har jag. jag somnade tillsammans med min underbara pojkvän. mysigt, ellerhur? :) han ringde mig vid tolv ungefär, inatt asså. så pratade vi ett tag, sen så kollade han på sl.se hur lång tid det skulle ta till mig, &det tog en timme&tvåååå minutos! &han var så söt, så han åkte hela vägen hit. sötnos! när han kom hit så kollade vi på någon film, den va helt okej. sen somnade vi gott&vaknade vid halvtre typ. :)

nu hade jag tänkt hitta på något med någon, ska checka runt med lite folk&se vad som händer ikväll. myyys!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0