glassit

var nyss ute på en mysig liten prommenad med hunden, blev inte så lång iofs. men spela roll, ska nog gå ut en liten stund igen senare.

jag ska titta lite på tv nu&äta lite glass. sen när jag går ut igen ska jag nog ta med mig challe, så blir det lite roligare, hahi.. förresten så har jag värsta pojkvän-abstinensen (stavning) justnu. jag saknar honom överdrivet mycket. inte så roligt. yaya, som ni ser så har jag gjort en liten förändring på bloggen, ohyes. hatar att ha samma design. jag tröttnar rätt lätt, hahi. anyway, glassen väntar på mig nu! toodelo.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0