åhåj landkrabba !

jag gick inte&la mig som jag hade planerat, eller.. inte i sängen. jag hann inte mer än lägga mig innan jag såg det fina vädret, så jag gick ut på balkongen&somnade istället. hur mysigt låter inte det liksom? jag vaknade för ett tag sen, snacka om varm jag är. whoopa! nu ska jag ta&fräscha till mig lite, sen ska jag ut ett tag!  ikväll ska jag ha aaaaasmysig hemmakväll. sen imorgon måste jag fan ut! någon som känner för att boka mig? höhö..

ajuste, nu har domdära anonyma roliga samtalen börjat igen, hahaaa! så roliga.. ni gör min dag dudes!


miss haaaapppyyface!

Kommentarer
Postat av: linn

Fin blogg du har:)

2009-06-28 @ 21:02:02
URL: http://linnzenbrunett.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0