aaw ..

jag kollade alldeles nyss på en film, i början var den askonstig&matte sa hela tiden ''du kommer storböla i slutet, jag lovar dig det..'' men jag liksom bara skrattade åt det han sa, men sen när slutet väl kom så satt både jag & mamma & storgrät. jag kommer som vanligt inte ihåg namnet på filmen, men så sjukt jävla bra asså! ska ta reda på vad den heter, jag rekommenderar den. det handlar om en liten flicka som blir kidnappad, &alla tror att hon har blivit mördad, men sen i slutet så.. nej, det är hon inte. vafan.. nu avslöjde jag slutet. -.- skitsamma. nu ska jag ta&värma på min kebab med bröd. *tjockiiiz!* sen hade jag tänkt att ja skulle ringa älskling. :) jag satt&saknade honom extremt mycket hela filmen.. eller, jag saknar honom hela tiden, men nu var det extreeemt mycket asså. :o

Kommentarer
Postat av: LiinneaH - the chosen pessimist

jag vill veta va det var för film ;))

2009-06-06 @ 13:28:10
URL: http://snigaln.blogg.se/
Postat av: sofia

flightplan?

2009-06-07 @ 22:13:01

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0