3 månader <3

hej på er. :) jag sitter&väntar på att älskling ska bli klar någon gång, sen ska vi tydligen åka till kista.. :o mys på det!

måste bara skryta lite.. igår kom jag in på TVÅ krogar! :D första gången i hela mitt liv, emh.. det var inga vakter eller vad man ska säga, så det var ju bara att komma in.. men, jag kände mig ändå stor. haha. sen fick älskling lite för mycket att dricka, så det tog ett tag för oss att komma till honom. :o men vi kom hit någon gång vid tre imorse har jag för mig? då tog vi en varm dusch, sen somnade vi gott. :)

Kommentarer
Postat av: frugan

FRUGAN !!:o jag hade en jätte konstig dröm inatt, du, toni, jag och josse va med i den :O och jag drömde att det va eran tre månaders dag, creapy! <3333

2009-06-09 @ 12:37:23
URL: http://justmyfuckinglife.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0