You make me feel so real

Sådära, nu har jag hållit mamma sällskap vid tvn ett tag. Det var något spökprogram, och hon ville inte se det själv.. ''Det är så tråkigt att kolla själv'' sa hon. Men jag tror mer att det var ''lämna mig inte ensam, det är läskigt!'' Haha. aw, men vi kollade på det tillsammans iallafall, och nu är det äntligen slut, så då fick jag gå.. Haha, så nu sitter jag och väntar på att Kendra's program ska börja.

Aja, igår så åkte vi ju till väsby och skulle röka vattenpipa. Det var jag, Challe, Chrille, Josse och Freja. Men dom hade tydligen inge kol, smartnyllen! Haha, så vi satt bara vid en lekplats och pratade och skojade och så. Vi såg en tjej och en kille som hade sex på gräset, grr! Haha.. Aja, sen så ringde älskling, han ville komma och joina oss. Men ingen ville vara kvar i väsby förutom jag och Josse. Så ja.. Vi mötte upp älskling på tåget mot märsta. Så åkte jag, älskling och Challe hem till mig och Challe och hämtade lite saker hemma, sen åkte vi hem till älskling. Kom inte fram förrän fem imorse eller så. Förlåt älskling.. :( Så vi kom hem till honom, tog en dusch, sen somnade vi rätt snabbt asså.

Och när jag åkte hem idag så satt jag vid tåget, så kommer det någon och slår mig i huvet, haha. Så kollar jag bak, och där står Josse med värsta smilet, haha! Så söt.. :D Så vi tog samma tåg hem. Fuck va långt inlägg. Nu ska jag sätta mig vid tvn igen tror jag, och vänta på the playboy bunny!



''Hur säger man fuck off på engelska?'' Haha, ååhhh...

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0