wakie pakie !

tjux flux! nu har jag vaknat&jag kan inte somna om igen, så. ja, jag skrev ingenting i bloggen när jag kom hem inatt, men jag hade äckligaste huvudvärken, så jag gick&sov på engång. så ja, men vi hade en mysig picknick i centrum istället för sätunaparken. vi orkade inte gå dit bort, sjukt långt ju. hah! aja, efter picknicken så träffade vi sandras pojkvän&nåra till, så gick vi hem till sandra&spelade bluffpoker. jag fattade ingenting, men när jag väl spelade så kom jag på andra&tredjeplats, när vi var typ sex pers som spelade. jag är rätt duktig alltsåååååå. cred till mig!

aja, sen så gick vi vidare till någon skola&satt på ett tak, hihi, mys! tog rätt lång tid att komma upp på taket, men där man skulle klättra upp satt det en spindel, så jag stog&väntade på att han skulle krypa iväg&dö, heeheee..

&ja, sen gick jag hem runt halv tolv&var hemma efter en halvtimme ungefär, mycket chillig dag. :)


picknick för fücken säken!

sandra :)



sandra&hennes pojkvän peppe. :) jag skulle ta en bild på dom,
&sådär blev deras pose. fast dom var inte stilla, så det blev suddigt. :(


sandra&peppoooo


där uppe satt vi&scheeekte!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0