cute !

Yeii! Nu är Challe påväg ner till centrum, hon ska köpa nya hårfärger till mig. Wohoo!

Åh.. Inatt hade jag värsta sömnproblemen. Jag somnade inte förrän fem imorse typ. Jag satt och läste en bok för att bli trött, men det funkade inte. Den var för bra för att bli trött av. Haha, så ringde älskling också. Så söt han är! Ja, så vi pratade en liten stund. Sen la vi på, och då först kunde jag somna. Med andra ord så kan man säga att han är mitt sömnpiller. Haha, aja. nu har jag ingenting mer att skriva om.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0