grannfejden

uuuusch vad jag hatar grannarna som är utanför just exakt precis nu! ett gäng som är högst 13år, som tror att dom äger hela märsta. &går man förbi dom ensam så ropa dom hora&allt möjligt efter en, men om jag går med challe så är det knäpptyst, haha.. hm, knas. kan iofs bero på att challe flippade totalt på dom när dom kallade henne fjortishora förut, hon skrek typ att dom skulle passa sig jävligt noga&att om det inte passade så kan dom åka hem till sina hemländer, oops! hon menade iofs inte det hon sa, men efter att hon sa det så säger dom inte ett ord till henne, haha. lite kul! aja. nu ska jag dra ut på en liten prommenad nu. undrar vad man får höra för ord idag då, haha! :)


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0