time after time

Ser ni min nya fina design? I love it! Tack så mycket Rebecca. www.beccibabe.blogg.se, gå in på hennes blogg och kolla. Riktigt bra blogg faktiskt.. :)

Aja, jag tog nyss en skön dusch, så nu känner jag mig superfräsch! Använde hårinpackningen som luktar så sjukt gott, så nu mår mitt hår riktigt bra + att det luktar såååå gott! Nåja.. Kollade precis på tv400 tror jag att det var, och såg att Big Brother (det året som Linda Rosing är med i), massa nice! Så jag fixade en toast och lite te och satte mig och kolla på det..

Nu ska jag läsa alla bloggar som jag brukar, sen så ska jag nog gå och sova. Jag är äckligt trött. Kanske inte är så konstigt eftersom jag och älskling vaknade rätt tidigt imorse, vid nio eller vad klockan nu var.


Tittade runt lite på youtube och hittade Johan..
Kommer sååå väl ihåg när jag kollade på denhär, och hur sur jag blev när han åkte ut. Haha..

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0