yes sir

Hejsan hejsan! Jag ska strax börja fixa mig, sen ska jag kanske joina min syster och hennes man. Dom ska åka till arlanda ett litet tag och om jag följer med så kan jag passa på att köpa dendära speciella saken som jag har letat efter ett tag nu. För jag vet att affären jag söker finns på arlanda! Men ja, det är somsagt bara om jag orkar. Jag har egentligen inte lust med någonting just nu, men jag kan inte bara sitta här och inte göra ett skit.. Right?



Lala, jag bjuder på en gammal bild.
Bloggar utan bilder är det tråkigaste som finns!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0