massa bilder från imorse !

Hej hej! Nu är jag hemma igen, pheew.. Jag och Bexx åkte ju till vallentuna inatt. Vi tog tio över två bussen härifrån, gissa när vi var framme? halv sex! hata nattbussar.. Haha, aja. Det var värt den långa tiden iallafall. Vi kollade på scary movie 2 tror jag den heter och shottade (stavning) . Haha, jag och filmnamn asså..

Aja, sen gick vi och la oss vid halv sju eller åtta imorse. Och jag som hade planerat att sova länge, men neeeejdå. Vi blev väckta av att Tobbe säger att det är dags att gå upp. Klockan var bara två! :( Haha..

Aja, blev lite bilder igår (eller.. ja, imorse) som jag kan bjuda på! Det blev inte sååå många, så jag lägger in allihop!


Tobbsan och Bexx


Älskling


Finaste Bexx


Emh.. Ja, somsagt så bjuder jag på alla bilder.
Tillochmed fula! :D


Bexx och jag


Bexx, jag, Älskling, Tobbsan. Inte för att det syns,
men vi alla är med.. :D


Jag och Älskling


Jag och Älskling


Tobbsan och Bexx


Tobbsan ville inte va med tror jag. TOO BAD!


Tobbsan och Bexx

Okej, det blev en hel del bilder iallafall. Enjoy! :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0