i've got to touch you right now

Blev inte så rolig filmkväll, för vi hittade ingenting att titta på. Så den filmkvällen var inte långvarig, haha. Aja, jag ska nog ta och lägga mig om en liten stund. Tänkte sätta på någon film på tvn och vänta på att älskling ska lägga sig, så jag kan ringa honom. :)

Sen imorgon ska jag upp i hyfsad tid, för som det är nu så måste jag oftast tvinga mig själv upp ur sängen. Annars kan ja säkert sova till.. Ja, 19-tiden ungefär. Det är inte bra alls alltså. Aja, imorgon ska jag äntligen få träffa älskling. Jag saknar honom så sjukt mycket! Vi har valt att inte träffa varandra lika ofta som vi har gjort, för vi behöver sakna varandra. :)

Oh, Bexx undrade om jag vill gå ut med henne en liten stund nu. Så jag ska möta upp henne om fem minuter. Vi hörs imorgon, om jag inte har sömnproblem och skriver ett litet nattinlägg. Nattinatti!



Kommentarer
Postat av: Roxana

SÖTNOSSSS, <´3

2009-07-12 @ 15:19:34
URL: http://roxanasblogg.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0