jobbigt värre

äntligen hemma igen. jag orkade inte att hunden drar som en jävla idiot, så jag drog till någon hundrastgård eller vad det nu heter, så lät jag henne springa löst. herregud, det är helt sjukt hur stark en hund kan vara?!


anyway, nu är jag hemma igen&jag sitter&letar folk som vill hitta på något idag, men alla ska på fester hos folk som jag inte tycker om, är i kista, stan, eller så pallar dom inte. kuuul, jag kommer ruttna här hemma. äsch, nu sitter jag iallafall&väntar på att challe ska komma hem ifrån centrum, jag har beställt med mig lite cola hem. yummie! medans ska jag nog dunka lite mera musik.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0