Titut

Det har varit en chill dag idag.. Åkte in till stan, och älskling och Oscar kom på samma tåg, vilket sammanträffande liksom, haha. Så gled vi runt lite i stan. Älskling och Oscar hittade riktigt snygga kläder, och älsklings skor var riktigt heta!

Sen så mötte jag och Challe Marcus ett litet tag också. Men en dålig sak med denhär dagen är att jag har tappat min telefon.. Kan ha tappat den i Inges bil, jag är rätt osäker. Men men, får ta och ringa lite till den senare och kolla om någon har hittat den. Men shit the same..

Aja. sen på tåget så ringde Matte och undrade om han skulle hämta oss på stationen, det fick han mycket gärna göra! Så vi åkte till pizzerian och köpte hem mat, och åt bullar till efterätt från Mattes jobb. Yummie! Så nu sitter jag här, fet som en gris och mår illa på tanken av mat. Haha.. Annars finns det inte så mycket mer att säga.

Så ja.. Later! :)


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0