sugtuna

Hejsan.. :) Nu är jag hemma igen. Jag, älskling, Bexx och Alex (tror jag han hette) åkte till sigtuna och skulle bada. Jag tyckte att det var för kallt och hade tänkt banga, men ja. När det är Bexx som bestämmer så slutar det inte alltid som man vill. Jag blev nersläpad i vattnet - bokstavligen. Well well, årets första dopp är klarat iaf, höhö!

Jag tror jag ska ta och duscha en stund, sen ska jag nog gå och sova en liten liten stund. Jag är helt väck eftersom jag var vaken hela natten. How nice..


Jag och Bexx i väntan på bussen

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0