ny design, euuw !

hej på er!

jag vet vad ni tänker, usch på min design. men jag tröttnade så jävla hårt på min ''emo-esign'' som jag hade innan. kände att jag behöver lite mer rosa i bloggen! :) så nu får det helt enkelt se ut såhär tills jag orkar ändra igen. det ser tråkigt ut, i know i know..

jag&sandra ska in till stan om ett litet tag iaf. jag måste köpa en ny plattång, sen ska jag bjuda sandra på fika som förlåt för att jag ringde&väckte henne&tvingade henne att följa med mig.

sen efter att jag har varit inne i stan ska jag hem&fixa mig lite. sen lite senare ikväll så ska jag träffa älskling! :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0