lär känna

Bexx! :) Hon är en underbar tjej som man inte kan ha annat än roligt med.. Hon är en av dom som jag faktiskt har kännt längst av mina vänner.. Den ni! Jag kommer ihåg hur vi brukade sitta och leka i sandlådan och muppa oss när vi var mindre, haha. Ja, en annan grej som jag älskar med henne är hennes beteende. Och hennes flippar som hon får om hon inte får sina cigg, ouff! Hon är inte att leka med då asså. haha! :)

Och när jag ändå skriver lite om Bexxilicious så kan jag ju ta och visa ett vdeoinlägg ifrån när vi väntade på bussen ifrån dandreryd, i förrigår. :)



Såååååhär kul hade vi! Och ja, jag vet att jag håller kameran snett. Typiskt!

Kommentarer
Postat av: bexx

gullunge :D<33333333

2009-07-14 @ 01:15:56

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0