långt inlägg , ohhhh !

ska snart dra mig mot sängen tror jag, även fast jag inte är riktigt trött ännu. men innan ska jag prata i telefon med älskling! :) mysigaste liksom.. men ja, idag har det varit rätt varmt, som ni kanske har märkt, hah. så jag satte mig ute på balkongen&solade idag när jag vaknade. när jag satte på mig mina shorts så såg jag värsta blåmärket på mitt lår. så kom jag på vad det kom ifrån.. äääälskling? du får ta&sluta bitas nu.. -.- vafan, det är asstort. hur stora tänder har du liksom?! haha.. aja.

efter att jag hade solat så åkte vart jag asgodissugen, så jag åkte ner till stationen. men jag köpte inte godis, utan vindruvor. nya drogen! det är rätt coolt. jag har typ levt på godis&snabbmat hela sommaren nästan. men ändå så väger jag nåt kilo mindre nu än i början av sommaren. vågen är min bästa vän! okej, nu ljög jag.. aja, nere på ica var iallafall kinell himself, av alla människor. fan, jag springer på honom lite överallt. lite läskigt. vi sa hej lite snabbt, sen sprang han till sitt tåg.

aja. nu hör jag reklamen på kanalen ''E!'' om michael jacksson igen. jag tror fortfarande inte på att han är död, lalalala.. :D


oh gosh. måste förbi centrum imorgon&köpa hårfärg också.
om jag orkar.. fin utväxt liksom?! uuuuuuusch!

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0