kör bara ..

Hej hej. Jag var nyss ute på en prommenad. Jag kunde inte sova, och jag fick så jävla ont i magen, så jag trodde det skulle gå över om man gick ut. Pratade även med älskling en liten stund också, mysmys.

Har förresten tagit bort inlägget som jag skrev innan som ni kanske har sett. Skrev lite too much information där. Men det är sant. Det värst jag vet är att vara osäker och inte veta vad som kommer hända.. Men ja, nog om det. Imorgon (lite senare idag) tänkte jag slänga upp lite låtar som jag inte kan sluta lyssna på justnu. Det var någon som kommenterade och bad mig göra det, så why not? :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0