ja, så var det

Usch, jag har äckligaste huvudvärken. Inte lika illa som den var nyss, men den är inte rolig asså.. Så jag gick och la mig för ett litet tag sen, men aja. Jag åkte ju ner till centrum tidigare idag. Det blev värasta kaoset på bussen påvägen hem. En familj hade gått på med sin dotter (ca 5 år) och hennes cykel. Asliten cykel, men chauffören flippa totalt. ''Det finns en kedja på cykeln, då får den inte vara på bussen!'' Så började något fyllo bråka emot busschauffören och frågade om han var rasist, och chauffören svarade ja, vilket inte gjorde saken bättre. Suck.. Men det slutade med att familjen fick gå av, stackarna.. Lite onödigt faktiskt, men ja.

Nu ska jag hämta min cola och kirra lite glass, sen ska jag kolla om Jerry Springer fortfarande är på tvn. Haha! Ha det mys. Vi hörs sen, om jag inte har gått och lagt mig igen..


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0