godmorgon sunshines

Jag har sovit sjukt länge idag, men jag orkar inte bry mig, nu är jag vaken liksom. Jag och Bexx åkte hem till hennes kompis Henke inatt. Så vi åkte till kära väsby, letade runt lite efter en röd kiosk. Haha, sen hittade vi den. Och ja, sen så mötte vi upp han, och sen kom hans kompis också.. Så gick vi hem till honom.

MEN JUSTE! På vägen hem till honom så kommer det en bil till oss som stannar precis bredvid oss, och så öppnar dom rutan, så säger nån "Heeeej älskling!" Det var min älskling, som åkte och jobbade natt med Kim! Jag fattar inte hurfan dom visste att vi var där asså.. Haha. :D Men jag blev asglad, och det blev värsta kram-och-puss-kalaset! Sen så åkte dom vidare, tyvärr.. :( Men vi pratade massa under kvällen i telefon! :)

va rätt chill i början. Men det slutade med att det blev bråk, pga Henkes kompis (kommer inte ihåg namnet på honom) flippade över att jag inte ville hålla på med honom. Så jävla onödigt.. Aja, så vi blev utslängda därifrån någon gång i morse, nattbussen hade precis gått, och det var en timme kvar till nästa.

Vem tror ni kommer och räddar mig och Bexx? Jo, Kim. Sjukt snäll! :) Så han skjutsade hem oss till märsta. Så gick vi hemåt. Och så vaknade jag alldeles nyss av att min syster ringer och tvingar mig upp ur sängen, irrriii!



Såhär började kvällen


Schexigt babe!


Sen hade vi riktigt tråkigt när vi väntade på bussen,
så ja. Då gick det hett till!


Det fortsatte ett tag till..


Sen blev det tåget som gällde'rå..


Öh, ja.. Enjoy!


Aja, sen kom vi fram. Då typ.. Satt vi vid datorn, kuuul!


Sötnos Bexx, usch på dom andra! :)


Yaaaa..


Bexx körde värsta stol-dansen, tyfft!


Ja..


Bexx och jag.

Ja, det vart ju en hel del bilder. :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0