glass + hårfärgning

Ouf! Jag ska ta och färga håret nu. Hoppas det blir bättre än det är nu. Och eftersom mitt hår är så slitet så köpte jag en hårinpackning också. Nice! Aja, tänkte börja med att färga det mellanblondt, sen om det blir för mörkt så ska jag sätta i lite ljusblonda slingor i det.

Aja, jag och Challe gick runt inne på willys och irriterade alla som var där. Vi försökte låta som ugglor, och vi gav inte upp förrän vi klarade det! Haha, och när vi väl klarade det så firade vi med glass, yummie!



Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0