filmdags igen då

ouf! jag satt&rotade lite i en låda med saker som jag ska slänga, eller. som jag har tänkt slänga länge, men aldrig orkat. - det är en rätt stor låda, heee..

ja, så hittade jag filmen ''balto'', aw! jag kommer ihåg hur mycket jag älskade den när jag var liten. den&en annan film om tvättbjörnar var mina absoluta favoritfilmer. så, ja. nu måste jag kolla på den igen, bara för att den väcker så söta minnen!


balto (hunden)&den tjocka isbjörnen nere i
vänstra hörnet är dom sötaste i hela filmen! (:

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0