färgning nummer 2

Nu håller mamsen på att blanda mina nya hårfärger, så nu får vi hålla tummarna på att det blir fint! Hooho, och jag ju någon minut på mig att bli klar hära, så. Eftersom jag inte har något vettigare för mig, så kan jag ju faktiskt göra denhära tråkiga lilla mobilgrejen. Fan.. Nu måste jag leta upp mobilen också.. *Letar*


Gå in på kontaktlistan. Håll in knappen som går neråt och stanna efter en stund! Fuska inte!
DETTA HÄNDER DIG UNDER EN FEST:

Du går dit med: Chippen
Du är där med: Emil
Du dansar med: Frosty
Du kramas med: Jennifer
Du hånglar med: Kim
Du går hem med: Majo
Du somnar med: Mormor - wtf?
Du har sex med: Stephanie

Myspelle! Aja, nu skriker mamma på mig att jag får ta och komma någon gång. Hihi, jag skriver sen när jag är klar! :)

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0