csi och glass is the shit

Kollade nyss på CSI på tvn, fyfan. Jag tycker att det var det bästa av avsnitten jag har sett, och jag har endå sätt rätt så många. :o Greg blev nerslagen av något ''coolt'' gäng. Stackars han och alla andra som blev drabbade. Aja, det är ju inte på riktigt, som tur är.. Apropå tvprogram så längtar jag enormt mycket tills Greys anatomy börjar! Fyfan. Jag vet redan vad som kommer hända i säsongen som kommer, men shit the same.. Måste kolla iaf!

Aja.. Nu sitter jag och äter glass och har någon bra låt på högsta volym, naaaiiz va? :)


Kommentarer
Postat av: ' caroline anette

sv; naw, tack så mycket! :D

2009-07-18 @ 01:42:44
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Just nu pågår en frågestund i bloggen, ställ gärna en fråga!

Kram Rebecca

2009-07-18 @ 14:44:32
URL: http://beccibabe.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0