Bring it on

Känns så meningslöst, vafan.. Aja, jag ska alldeles strax gå och käka frulle, nu när det är tyst och lugt. Leo har somnat. Jag hade ett riktigt helvete innan han gjorde det. Han kom in i mitt rum nonstop och kastade saker i mitt huvud! Ungjävel.. Gahh.. Aja, juste. Igår hade jag en fight med min ''bror'' Julle. Det slutade med att jag raderade hans nummer. Vet inte om han gjorde det. Tror inte det, eftersom han skickade sms för ett tag sen och frågade om jag var inne i stan.. Det sög ju. Aja, nu ska jag gå och vaa irriterad över dethär + lite andra saker någon annanstanns.

Puss


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0