Aj hörru

Nu är jag tillbaka igen, efter en jobbig tid hemma. Jag vet inte vad det är med mig, men jag har gått in i dörrar, slagit huvudet i lampan när jag skulle hjälpa mamsen, ramlat över symaskinen. Usch, nu väntar jag bara på att det ska komma massa blåmärken. Haha, inte lätt. Jag har fortfarande kvar blåmärket efter att älskling bet mig på låret innan han åkte på kryssning. Vafan, det är snart en månad sen..? Sjuuuukt.. Aja, thats life!

Nu sitter jag iallafall och dricker en cola, och mår sjukt illa. Stackars lilla Maddi..


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0