najsig dag

sådärja. nu har jag kommit hem&käkat mat, ha! jag gick upp rätt tidigt idag som jag skrev lite tidigare, vilket jag skryter om. inte alltid jag går upp tidigt frivilligt liksom? haha. aja, men när jag stog&sminkade mej så ringde ruffe&undrade om jag ville joina honom på lunch, vilket jag inte tackar nej till. haha, så jag fixade sminket snabbt&slängde på mej några kläder (usch på dom..) han kom&hämtade mej, sen åkte vi till någon restaurang i väsby. sen skjutsade han mej till sollentuna, så tog jag bussen till min biatch toni. vi kollade på massa filmer på hans heta (den va kokhet!) dator. haha. jaa, meeer då? sorry, mer hinner jag inte berätta. haaa!

aja, imorgon ska jag till skolan med josse, tydligen. tss. haha, nejmen vi ska räkna lite matte&vara duktiga. så, det är nog dags för mej att sova nu. godnatt.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0