it can only get better

hejsan hejsan. jag är så sjuuuukt trött asså, haha. hade totalt glömt bort att jag ska sitta barnvakt idag med challe, men så kan det va! ja.. nu ska jag nog ta&duscha lite&fixa mej.

jag skrev igår att freja skulle pierca sej idag&fick en kommentar från någon som undrade vart hon skulle pierca sej. hon tog hål i tungan. &josse piercade naveln. jag vill oooockså ha hål i naveln. men jag kan inte ta efter min förra piercing som jag hade i naveln. det blev infekterat&när jag tog ut piercingen så blev det ett stort ärr. väldigt synd faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar din blogg

2009-01-05 @ 17:58:02
URL: http://denicethunberg.blogg.se/

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0