massa chill!

hej på er! nu har jag kommit hem igen. jag har typ bara varit ute hela dagen, feeeettt chill! iallafall, först drog jag&challe ner till centrum&köpte massa gott som vi skulle smaska på. men när vi satt i centrum så ringde ruffe&frågade om vi ville åka&äta pizza med honom, så ja. det gjorde vi! vi drog till pizzerian vid mej, &när vi kom dit så sa ägaren på en gång ''ni vill ha hamburgarmeny va?'' jag&challe ba ''ja (a)'' haha, tusan. dåligt tecken!

iallafall, efter vi hade ätit så skjutsade ruffe oss till täby kyrkby. där mötte toni&tobbe upp mej&challe, så ja. sen gick vi hem till tobbe&satt på hans rum. haha, &ja. vad gjorde vi liksom? vi satt&va elak emot tobbes apa. hahaaaaa, den är skitful! nej men nu ska jag vara snäll. aja, sen ringde roffe (tyvärr!)&sa att han va påväg&skulle hämta oss. så ja, det blev inte så lång tid där.

aja. det va lite om idag då, haha. förresten så var det en som klarade mitt mattetal på inlägget under, grattis till dej. haha.

Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0