''du är en playyeeer'' hah!

hej på er. nu har jag kommit hem igen, så jag tänkte göra ett snabbt inlägg. boo yeh! jag har varit hos toni idag igen, mohaha. vi kollade på filmer igen&mös. det var lite snabb information om idag, haha. ;]

imorgon då? jag vet inte riktigt om jag ska till skolan, får se hur det blir med det. sen ska jag kanske träffa toni, osäkert det också.

haha, måste visa en film som tonis kompis gjorde också. haaaha!

http://www.acapela.tv/Cartoon-bc2dea1f55fe1-bc2dea1fecc4f-bc2dea209228d-2-5-3

Kommentarer
Postat av: MasserareN

Haha, du är bäst! :D



Keep up the good work!

2009-01-30 @ 13:34:19

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0