tar inte åt mej, sorry ..

godmorgon på er! hoppas ni har haft en bra morgon? jag tvingade upp mej själv ur sängen vid sjutiden, ysch. josse, hoppas du förstår hur mycket jag har gjort för dej idag! haha.. blir inget jobb för min del idag, jag ska vara hemma&umgås med min systerson Leo.

förresten, det är folk som har börjat kommentera inlägg, sjukt löjliga. en del godkänner jag inte, en del godkänner jag. asså. varför? tror ni att ni kommer långt på att skriva elaka kommentarer, anonymt dessutom? haha, nej. komigen nu, ska ni skriva elaka kommentarer så skriv vilka ni är, så kan vi ta det då.

nu ska jag gå&titta på film.
puss på er!


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0