svar på era frågor

Postat av: Hihi

va heter din syrras blogg? ^^
har ni bdb? :P


svar: nej, min syster har ingen blogg. hon skaffar bloggar hela tiden som hon skriver några få inlägg i, sen tröttnar hon&tar bort sin blogg, haha. men hon har ingen blogg just nu.

Postat av: renee

tjenare kungen..igen! (a)
har laddat upp en disslåt som mina två polare har gjort till en kille. och dom vill gärna att den sprids och vill veta vad folk tycker om den. hahah (a) men kolla in i bloggen och lyssna på den om du har tid då.
och till frågan..; öhm, vad är din favoritmaträtt? (a) <3


svar: ojojoj, tung låt. haha. min favoriträtt, ja du. den var lite svår faktiskt. kyckling med ris är nog min favoritmaträtt :)
 
URL: http://sajjkensmamma.blogg.se/ Postat av: Anonym

Har du någon kille?? :)


svar: nej jag har ingen kille.

Postat av: Dagge

är det roligt att vara fin som du? ;)


svar: haha, roligt? vet inte riktigt vad jag ska svara på frågan, mer än att tacka så mycket :)

Postat av: Dagge igen

hur lång är du? :)


svar: jag är 168cm jättelång, haha.

Postat av: Olle (a)

Är det inte tråkigt att va såå vaacker? ^o)


svar: men olle! det kan du ta&fråga dej själv innan du frågar mej. :)

2008-12-31 @ 14:22:54 Postat av: frosty the snowman

Hur ska en kille vara/se ut i dina ögon?
Vad är din smak helt enkelt

svar: min smak på killar. jag är rätt kräsen, även fast dom flesta inte tror det om mej. jag föredrar långa brunetter. halvlångt hår, antingen ruffs eller backslick. piercing i ögonbrynet är ett litet plus i kanten. kläder, det är rätt enkelt att svara på. hur snyggt är det inte med killar som har ett par snygga jeans&en snygg kofta till? grr, säger jag till det. haha. men utseendet är inte allt, verkligen inte. killen ska vara omtänksam&ärlig. det var lite av mina krav på killar. en ''typisk madde-like'' är paradise hotel-gregory som jag har en bild på några inlägg neråt. hur snygg är inte han liksom? ge mej!


sådär. nu är alla frågor svarade! :)


Kommentarer

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0