sorry nyårslöftet, ha!

hejsanhejsan! jag bröt mitt nyårslöfte nu. haha, eller ja. jag har småätit onödiga saker hela tiden, så man kan ju säga att jag knappt han börja bli nyttig. nu sitter jag här med en marabou apelsin kokant, pepparkakor&en cola, ha!

nu är det min sista lediga kväll, som jag ska utnyttja väl! eller.. jag vet inte om hussner kommer förbi med bilen, annars ska jag bara ta det lugnt. jag ser inte fram emot att jobba imorgon, även fast jag har saknat det, ysch.. aja, like it or love it, eller vad man säger. jag sitter även barnvakt imorgon.

aja. skicka lite kommentarer om vad ni vill att jag ska börja prata om. börjar få tomt på ideer, &tankarna om att ta bort bloggen har kommit tillbaka ännuengång.

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lena

Du kan ju skriva om mig? (a)

2009-01-07 @ 13:28:37

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0