sånt som bara maddhoe lyckas med..

såja. nu har jag&leo varit nere i centrum&fixat lite barnmat till honom. &jag gjorde bort mej, somvanligt när jag handlar - speciellt när jag är ensam, damn! jag tappa barnmatsburken så det är typ glasbitar över hela märsta. underbart va? bara sånt som jag lyckas med, lite smått pinsamt ja. ber om ursäkt willys, my bad!

iallafall. jag tänkte gå&fixa lite mat till mej nu, börjar bli lite smått hungrig. sen har jag funderat ett tag på vad jag ska ha på mej på club glamour? det är en månad kvar, men jag har en känsla i magen som säger att om jag skjuter upp på tänkandet så kommer det bara bli fel i slutändan, som vanligt. så ja. jag funderar på att köpa en tubklänning, eller en assöt kofta som jag såg på H&M. jag är sjukt förälskad i den koftan&ångrar att jag inte har köpt den. så ja, nästa gång jag är i stan så ska jag nog ta&köpa den. aja. mina problem tar jag om en liten stund, när jag har mat i magen.

Kommentarer
Postat av: amelia

hejhej :> du hade ju rosa uggs förut :D VART KÖPTE DU DOM? DOM FINNS NOG INTE KVAR MEN SPELA ROLL! VART VART VART ????!!! :D:D:D:D

2009-01-08 @ 23:15:52

Nämen vad glad jag blir att just du vill kommentara detta inlägg, fortsätt med det sötnos!:

Vad är ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

Vad är din E-postadress?: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Skriv precis vad du vill nu, men inget dumt som kan såra lilla mig, okej?:

Trackback
RSS 2.0